Olivia - Lite smådålig upptadering ..

Wooops, då sket detta sig dåra, Upptaderingen är inte det bästa! Nåväl.

Idag så var/är det Måndag och jag var såklart i skolan. Som första lektion så hade vi planering sedan Franska, egar & lunch. Sen skulle jag även haft SO, matte & nå mer fast jag drog hem efter lunchen. Jag har nämligen blivit sjuk, hosta och feber + mensvärk (if that counts?). Precis när jag kom innanför dörren så slängde jag mig på soffan och har legat där resten av dagen och ligger då fortfarande kvar här. Har knappt fått i mig nån mat alls. Petade bara lite på maten i skolan och åt lite spagetti när jag kom hem.

Förlåt för att jag inte lägger in nå roliga bilder eller
så, men jag lovar.. det kommer! Bara det att jag inte har någon bra kamera för tillfället och envisa Jasmine vägrar skicka bilder ifrån i Lördags. Sååå, vad ska man göra?

Puss

Kommentarer
Postat av: Daniella! <3

sv: åh tack så mycket! :D <3

2010-10-18 @ 21:20:14
URL: http://daniiellalerche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0